Hurghada dag 7

1.a December Onsdag

 Humm är det nu man borde känna att det snart är julafton?

Just nu är kl 18.28 hemma i Sverige å här är den 19.28... å det är om man räknar med idg blott 23 dagar kvar tills julafton.

Jag har fortf diareé å tror ni jag gjort något åt det förutom å käka SKITSVENNE medicinen Dimor???? Näe... MEN min prins som till slut vaknade ur sitt feberkoma är bäst i hela världen och hittade ett apotek ovanför hotellet 50 meter upp på gatan å tvärsöver!

Han kom tillbaks med Jihad-Astra Zeneca piller :-) Så nu får man äta å vänta å se helt enkelt. Jihad Ibumetin köpte han till sig själv för sin feber.

 Dagen har tidvis varit hemsk för mig idag då jag dessutom har ägglossning KUL ägglossning å diarée så kroppen har svultit å magen gjort ont.... SKOJJIGT värre,,, TUR var att jag ringde apollo redan igår å bokade om vår beduinsafari tills nästa onsdag alltså dagen innan vi åker hem.

Hade ju varit en syn för gudarna då jag skulle ha skitit i det fria med milsvidder av sandöken och folk som tittat på mig.. YEAH right!

Börjar dock känna av i kroppen att jag har tillfällig näringsbrist då den SKRIKER efter käk... Å jag som är såååååååååååååå sugen på mina TURKISK PEPPAR godisar som ligger i lådan men ja kan verkligen inte äta dom utan att det svider i magen då den KONSTANT nästan är tom.... MUMMEL får för första gången i mitt liv erkänna att de godisarna ÄR starka förstår NU FÖRST människor som säger att dom har problem att äta dom...

 Vi har kommit på vad barnpoolen duger bra till här strax utanför vårt rum... dom har sköna solstolar då ALLA barn försvunnit och det va inte stekande sol utan denna pooldel ligger från solen PERFEKT då min framtida make hade feber och ja hade värk.

 Blev inget bada för mig idag vågade inte med mageländet å jag tror kroppen mår bra av att inte dricka saltvatten idag heller....

 Idag gick middagen att äta, DET va på tiden... Å Bryléepudding åt prinsessan.

 Min väninna T har fått knepiga utslag så hon är just nu hos hotellets doktor. Hoppas det nu inte är en klåpare.... Å hoppas det inte är något allvarligt men men det ser ut som värmeutslag så man får väl hoppas på det dock behöver hon då kortisonsalva å då kan hon glömma att sola benen resten av resan vilket inte vore så skoj kanske :-(

 Imorgon kommer min älskade V igen hihi då skall hon smusslas in på vårt hotell å bada snorkla å sola med mig hela dagen skall bli UNDERBART!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0