Hurghada dag 6

30.e Tisdag

 Idag har vi inte gjort mycket alls jag va såååå sugen på pannkakor då jag vaknade så vi gick iväg å åt frukost 07.30 år pannkis med vaniljsås och lite florsocker å lite omelett GOTT! Sedan tillbaks till rummet för att natta min febriga älskling dock somnade jag oxå vaknade 11.30 å insåg att det strax va dags för lite lunch hehe äta skita å sova å snorkla är det enda man gör här som TUR är så är jag smalare nu än då jag kom hit. Tänkte gå till gymmet oxå men lite besviken över att dom inte har några som helst fria vikter men jag förstår dom anabola ryssar är ju inte så trevliga då dom snedtänder med en hantel i handen.. så det är SÄKERLIGEN deras fel... IDIOT människor beter sig sååå fruktansvärt illa dom å alla feta fula tyskar....

 Likadant va det i Sharm El Sheik men det är ju faktiskt så att ryssjävlarna lagt ut massor av pengar på en massa hotell här nere å så va det något med någon stadsskuld el nått sånt... Så det åker ner 20 000 ryssar i veckan motför 2000 svenskar i veckan till just Hurghada,,, DÄRAV skillnaden.... Men men dom kan ju fortf BETE sig tycker ja...

 Kl 20 kom vår väninna V och min kärleken låg då å vilade pga hans höga feber :-(

 Så vi tog en promenad ut på ”piren” å vi såg en Djävulsrocka det va sååååååååååå häftigt den svävade oberörd förbi å varför lyssnade jag inte på min kärlek som sa åt mig att ta med kameran vilken MUPP ja é!

Fick höra att det va grymt med snö hemma i Sverige å här är det typ 30 grader varmt sjuklig skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0