Hurghada dag 2

26.e Fredag

Kl 06.30 svensk tid ringde telefonen då är kl 07.30 här vi är ;-)

UNDERBAR morgon utvilad igen...!

Klev upp tog en snabbdusch å klädde oss å knallade iväg för att käka frukost.

Letade efter T och D först å SJÄLVKLART så har ju aldrig blattarna här nere sett en svennebanan tjej med MEGAMELONER förut ( känns det som iallafall ) Kissie släng dig i väggen!

By the way skulle dom tråkigt nog bara spotta på en sån tjej som hon pga för stora brön å den katastrofalt smala kroppen....

 Frukosten blev inte som tänkt då T & D aldrig dök upp tröttmössor så vi satte tydligen i olika restauranger men gott var det då man va väldigt hungrig.

Efter frukost så blev det en rask marsch till rummet å packade väskan för snorkling. Skyndade oss ner lämnade in våra towelcards fick varsin handduk å sedan snodde vi finfina platser bredvid det egyptiska ”baywatch-tornet” å skyndade sedan i vattnet... FYYY FAAAN va jag hatar cyklop gör så förbannat ONT suck....!!!!Men men då det kom på så fanns några av världens finaste fiskar under ytan!! SJÄLVFALLET glömde jag kameran uppe på stranden i väskan TUFF SHIT for me som fick krångla mig ur all skit igen för å hämta kameran senilowitch AB hehe...

SÅÅÅÅ COOOOLT å fota under ytan!!! GRYMT bra inköp av mig tycker ja *ler stolt*

DOCK såg v att filmerna blev sämre då det va skiiitsvårt att filma å simma samtidigt då det va vågor på en halvmeter,,,, men men bilderna blev grymt bra tycker ja eller vad tycker NI???









Ja å denna kille va GIGANTISK!!!  FY satan så rädd ja blev!!!!



HITTA NEMOS kusiner som oxå är clownfiskar dock sägs det att ORGINAL hitta nemo bara finns i karibiska havet :-) 



lite sol fick man oxå men jag pressade inte ett jota då jag tyckte det va sååå underbart att snorkla va väl i vattnet 1,5 timme lagom gott m saltvatten URK men men nu fick jag in tekniken riktigt bra å anser mig kunna detta GALANT nu ”hehe”

 Åter igen kan bara inte sluta skriva vilka FANTASTISKA fiskar å alla koraller å musslor ÅHHHH ni missar verkligen någonting!!!!

 Den lilla tiden vi låg på stranden hann det komma förbi en sån där SKITDRYG säljare som skall vara DIN BÄSTA VÄN ni vet en sån där kille man hade slagit på käften hemma i Sverige.,,,,, han lurade på oss favoriten/SPA!!! Dock betalade vi 450 egyptiska per person= 900 egyptiska pund å så får man höra en av de andra svenskarna att dom skulle få det för 300 UTAN att dom prutade SUCK va vi är usla på det där med att pruta MENMEN vi har råd om man jämför med folket här nere....

SPADAGEN! 

Först dusch

Sedan bastu

Bubbelpool

Sauna

Turkisk ångbastu

Inbakning i kokosgegga kändes som havregrynsgröt med kokos i hehe

Sedan dusch å LAGOM kul å ha rövskåran full med kokoskladd HALLELU va geggigt överallt innanför både trosorna å behån.... haha geggig AB

Sedan fick vi en SJUUUUUUUUUUUUUUUUUKLIGT skön massage....

ÅHHH hon som masserade mig vill jag ta mig tusan ta med hem jag betalar gladeligen dubbla lönen per månad hon tjänar här nere för fyyyy fanken va skönt det va å snygg va hon oxå började dock tro att hon va lesbisk haha men då gifter jag bort henne med nån snygg flatväninna hemma i Sverige så kanske jag får massagen gratis. DOCK va killen som masserade min älskade inte GAY denna gång hehe jag garvade läppen av mig inombords sist vi va på SPA det va dock i Sharm El Sheik han fick nästan bånge av att massera min prins hehehehhe....

 Kändes jävligt B att vi bara hade med oss 20 egp var i dricks :-( skämdes så prinsen fick dricksa...

DOCK bokade vi in en gång till så är det samma människor då så får man ge dubbelt MINST!! Det kostar dock bara 200 per person = 400 EGP då vi skall dit 2 dagar innan vi åker... MUMMEL fortf sur över killen som skulle fått det för 300 undra va han skulle fått för pris gång nummer 2....MUMMEL....

 Middagen va sådär... fan det är inte kanonmat men den duger GOTT m kyckling dock är efter rätterna lite för mycket BAKLAVA liknande fr min smak å SNACKA om att det är gjort för äckliga ryssar å tyskar.... Fan dom har INGEN känsla för efterrätter,,, BLÄÄÄ

 Efter middagen blev det en promenad ut på ”piren” jaja det är ingen pir men ändock... där fanns världens cooolaste fisk en sån där som finns med i typ nakna pistolen en taggig sak med fräna fenor COOLT!

 Imorgon blir det MASSOR av snorkling igen ser verkligen fram emot att vakna äta frulle å sedan simma järnet under vattnet :-)

 Nu är klockan 20.32 här....borde lägga mig å läsa.... Skall hinna med att börja träna imorgon oxå annars kommer jag bli fet här INTE bra alls...

 

Vink å hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0