Hurghada dag 11

5 e Söndag

 Sov som en sten inatt. Vaknade utvilad och mådde inte illa trots all pipa igår. SKÖNT!

Snodde käk till kissemissarna matade min vackra kattmamma som har kissungar som är SMÅ inte ens en vecka gamla. Jag såg dom ligga å mysa inne under en filt. Mamman va JÄTTEHUNGRIG inte knepigt då hon skall amma sina små kissungar...

Det va ett äldre gulligt Tyskt par som visade oss dagen innan. Dock sa dom att dom hade sett 6 ungar men jag såg nu bara 4 stycken tror ja... dom låg i en hög å värmde sig...

Börjar få hemlängtan..... Saknar mina katter som bara den.

Vet även att V snart sitter på flyget hem... hon som inte ville hem stackars söta V.



Vackra katt mamman!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0