1 dagen på jobbet och lusssebulleberoende

Kom till jobbet tänkte enbart på en sak!

LUSSEBULLAR!!

Jag har en secret...... alla har vi en last, ciggaretter, alkohol, knark, godis...  JAG HAR LUSSEBULLLAR och lakrits....  Dock har lakritssuget och all godissug börjat avta nu efter egypten.... men inte kommer jag bli smalare för det för nu finns ju lussebullar och pepparkakor ÖVERALLT...

Så jag kom in på jobbet igår smög in till min lönetjej för att korrigera att jag va sjuk strax innan min semester å på vägen dit så fanns en korg med ÖVERGIVNA lussekatter TRÅKIGT blev tvungen att rädda en... hehe

Bytte om och knallade iväg för att få dagens "to do list" då min närmsta chef frågade ******* har du fått nån lussebulle?    NÄE sa jag å såg olycklig ut  HEHE lussebulle 2 i min tjocka mage hehhehehehe vart skall detta smusslande sluta kände mig smått kriminell å funderade på om jag skulle slå ner mina kollegor å sno deras oxå AKTIVA-lussebulle-ätar-monstret börjar vakna i min kropp muhuhahhahahhaa

Bara att inse att jag är SJUK då det gäller mitt lussebulleätande då jag först av allt sprnag fram till min väninna L som hämtade oss på arlanda grät nästan av  lycka å kramade sönder henne för att sedan antasta 7-11 för att få köpa LUSSEKATTER hehe  MUMS!


Lussebulle and OUT!!!!  

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha :) Men du e söt.

Fast din nedräkning är jag skeptisk till.

Enligt vad jag fått lära mig är det julafton om 10 dagar. Inte 185 :P

Fast jag kan nästan gissa när du har julafton.

2010-12-14 @ 12:41:39
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0