Tills döden skiljer er åt?!


Stället där jag skall gifta mig är nu bokat sedan i förrgår!

Så om mindre än ett år så har jag fått ta på mig min första riktigt vita klänning.

Jag får ta ett annat efternamn och jag blir gift med en massa lagar å paragrafer som skall

styra och ställa ;-) Det namnet jag har nu har inga rötter för mig så dags för att

få nya med mannen jag älskar!   


Jag anser att man gifter sig 1 gång i livet!

Om inte döden skilt ett par åt.

DÅ kan man ha rätt att gifta om sig tycker ja :-)


Kommentarer
Postat av: Julia

Lisa du vet att tar du A's efternamn så kommer du heta samma sak som Anders syster? :P

2010-08-05 @ 10:07:32
Postat av: Prinsessan

hehe jag VET å jag har aldrig ens träffat henne :-)

2010-08-06 @ 06:47:32
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0