Tattoo

Killens tatuering blev kanon bild kan tyvärr ej läggas ut han

är lika töntig som mig med sina gaddningar, vem vill att någon 

annan skall göra en likadan liksom ;-)

Så nu fnulade jag runt i studion och assisterade kunder som ville

göra gaddningar som inte hade nå ideér å jag är skitduktig på att

tipsa andra medans jag är USEL på att hitta på så mycket själv..

MEN nu så hittade min älskling en skitful liten en i en tattoo tidning

som min älskade kusin F skall få fila lite på å göra om så den blir

"mig". Hon undrade om ja ville ha både personligt utseende och

prägling så jag fundrade och kom på att den gärna fick vara ett

smalare jag
men ändå att det va jag men men då folk kommer att få se

den sen så kommer dom fatta att den är precis som "MIG".....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0