Salt och sött!

Ja då va det blogg torka igen då...

Suck Detta känns som en öken tar liksom aldrig tag i det igen va skitduktig ett tag men vart tog det vägen?

Skulle träffa en väninna idag å dricka kaffe å dum i huvudet som jag är så glömde ja d å skall ta ett x-tra pass istället på ett av mina jobb :-(   IDIOT I think she´s gonna hate me :-(   JAG i ett nötskal...

Sitter nu m kaffet vid datorn och har en tröja över benen då datarummet är rätt så kallt med sitt öppna fönster.

Har fått hem min nya leksak oxå en undervattenskamera en OMLYPUS för 3,500 rätt okej pris har tagit nått enstaka kort men BARA MÅSTE testa den i vatten :-)  Undra hur den reagerar på att den både kommer få gå i salt å sött......?!?

En riktig tröttmössa verkar ja vara oxå letade som en galning efter mitt saftglas från igår kväll men hittade d inte så ja tog ett nytt till kaffet å vips NU står saftglaset vid min högersida... MYSKO bor det gastar å spöken här? Mycket mysko mycket muskot ♥

En väldigt underbar och nära vän till mig sträckte ut sin hand på sitt sätt igår ÄNTLIGEN tinar personen upp å öppnar sig lite har väntat å väntat å väntat men är man lite trög i starten och inte lika lätt på foten som denna fröken så blir det ju lätt så.  :-)

Å nu va mördar-mormor-katten plötsligt här i knät oxå SUCK SHIIIT va d skall TRAMPAS runt i mitt knä.... ajajaj... får lägga upp ett AJAJAJOJOJOJ-klipp oxå så ni alla får le lite ;-)

Pöss å hej!

PS testa inte detta hemma!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0