EFFEKTIV!!!!

Redan effektiv å kl är knappt 11....

Jag hade finbesök igår av en gammal tjejkompis som nu är nere i Stockholm då och då för hon har hittat kärleken vilket är helt underbart!

Så hon kom hit rätt sent igår vid 21.30 å sedan plöjde vi några filmer och sedan skjutsade jag hem henne kl 02.30 så jag kom i säng 03 inatt...

Sov riktigt gott fram tills mardrömmen började... kl 06.28 tömde sopbilen sopsorteringen och soprummet!!!

JÄVLA AS!!!  

Eftersom detta inte va första gången så ringde jag nu min hyresvärd och sa följande:

Hejsan mitt namn är ********* nu är det så att jag tröttnat rätt så rejält,,, jag KÖPER att jag har en förståndshandikappad granne som går med sin hund å skriker på gårdsvägarna hela tiden, jag köper att det i samma kåk bor ett socialfall som inte ens har vett å försäkra sina ungar... men jag köper INTE att sopgubbarna tömmer glasinsamlingen kl 06.30 då jag sover och dessutom la mig 3 inatt! Funderade starkt på att gå ut å slå ihjäl dom med ett baseballträ men jag äger tyvärr inget och pga mitt yrke så väljer jag att avstå för att det enligt lag är straffbart..... HAN förstod min ilska...



Om inte hyresvärden fattar vinken nu kommer ja fan slänga vattenballonger med piss i på dom nästa gång dom är i närheten......  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0