Vill inte...............!

Vill verkligen INTE jobba idag eller i helgen överhuvudtaget....råkade vara ledig 2 dagar nu och det va SKÖNT!
Skulle dock vara en FET bonus att ha min älskade hemma några dagar vara ledig med honom och mysa runt ♥

Sedan är ju biljetterna bokade nu till en resa i slutet av November så att man har nått mer än sommaren att se fram emot i år :-)
Jag funkar lite så, ja gillar att ha en morot då rullar det på bättre tror jag fått min älskade att förstå det oxå. Han har ändrat sig jättemycket och jag tror att han är rätt så nöjd med hur hans liv blev då han valde mig och fick upp ögonen för livets goda.

Vi hade ju båda levt genom våra tidigare x.... å det mina vänner är det elakaste man kan göra mot sig själv!
Så tänk på det ta lärdom, lev inte genom någon lev MED någon som betyder något istället.

Sedan MÅSTE man tänka på sig shjälv och se till att ha så mycket livskvalité man bara kan.

Som igår till exempel.. min prins jobbade så då umgicks jag med min underbara killkompis J :-)
Han är en kanon kille som man har så jäkla kul med jämt!  Skall bara få honom att ta på sig liiite somrigare kläder oxå men d fick tydligen vänta tills nästa lön,,, han ÄR elak!  Jag som skulle tvinga på honom Linnebyxor mmmm det är sååå snyggt och sååååå skönt juh!    Prinsen köpte ett par förra året under protest sedan hade han dom mer än gärna då han insåg hur NICE dom va mmmm vita linnebyxor är SNYGGT!

Kan även passa på att gratta mina älskade vänner L&M oxå för deras bäbis som kom i tisdags!  SÅÅÅÅ söt  och sååå stor :-) Tur d blev snitt för dig gumman annars hade din framtida man kunnat köra LOK genom musen på dig   ;-)   TUT TUT TUUUUT!     ♥ ♥ ♥

Nepp nu skall jag röra mig mot jobbet ( vare sig ja vill eller inte )...

Ha en bra dag mina vänner och även alla jag inte känner   :-)

Kommentarer
Postat av: Tove

De där två veckorna är verkligen nåt att se fram emot :)

Se till att ta hand om dig gumman tills vi ses!

Hoppas det inte dröjer för länge.

Saknar er.

2010-04-09 @ 13:29:21
URL: http://www.themptander.se
Postat av: J

<3

2010-04-09 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0