Tårarna faller...

för dig mamma....   Idag kl 11,40 var det 6 år sedan du somnade in efter att ha haft ren panik innan du dog för du fick ingen luft... 
Du kämpade så starkt för ditt liv alla de 7 åren du va sjuk.
Du kommer alltid vara min ledstjärna och den som jag ser upp till och du kommer alltid vara min förebild. 

Jag älskar dig så innerligt mycket och jag vet att alla andra älskade dig oxå.
Jag led verkligen med pappa då han inte kom på din begravning där han hörde hemma vid min sida.
Frågorna är så många å inga svar finns att få...    Jag gråter så jag knappt ser vad jag skriver och jag saknar dig så innerligt...



Kommentarer
Postat av: Susanna

Fy är det idag... Usch vet du jag vill inte ens fundera på hur jag skulle må utan min mamma vid min sida. Läser din blogg ganska ofta men idag blev jag riktigt berörd... Ta hand om dig!!

<3

2010-04-20 @ 07:32:30
URL: http://sanmelicias.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag tänker på dig idag gumman

2010-04-20 @ 09:03:38
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Siv

Tänk att det redan gått 6 år, det känns som det vore igår. Hon var verkligen en stark kvinna,inte alla klarar av det hon gick igenom. Jag saknar henne så...Tänker på dig gumman. Kram

2010-04-20 @ 12:12:02
Postat av: Majso

Först och främst,en hjärtekram till dej!

Och för det andra:You made my day =)

TACK för kommentaren!=D

Sköt om dej/Majso

2010-04-20 @ 12:57:19
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Eva Jonsson

Hej,på dig "lill Lisa" jag har inga ord kvar det är så orättvist när en Mor rycks bort av svår sjukdom. Men på nått viss så klagade hon inte hon hade gnistan kvar. Minns när Helena och hon kom till mig och fikade ute i trädgården det var bara några dagar innan hon begav sig till himlen. Men jag har roliga minnen med er kom ihåg när vi va till Stöckhölm med chevan tänk på det så kanske ett leende kommer fram. Tänker på dig jag "Lill lisa" kram från Eva.

2010-04-20 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0