STUDENT!!!!

SHIT va jag ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!

Prrinsen följer mig överallt för han är
den absolut bästa i hela vida världen ♥

Har varit iväg på jordens underbaraste studentdag!
Min ena kusin tog studenten efter 3 års hårt plugg! 
Vi va nästan HELA familjen, båda mina mostrar
och ena mosters man å så mosters mini-monster-kopia
av henne själv som är SKITSÖT! Han har dessutom fått
en massa kläder för jag har varit USEL kusin
då det gäller honom...  Men men jag är inte sämre
än att jag kan bättra mig och dessutom ses jag som en
moster åt honom å inte kusin så DÄRAV borde
jag verkligen skämmas. Å det GÖR JAG!
MEN bättringen kommer från och med NU!
Mormor å morfar va oxå där såååå mysigt å så min
andra skitunge till kusin som fotade det hela ♥
Sedan va det ju självklart fler med oxå
som tillhör familjen. 

FAMILJEN är verkligen allt ♥♥♥

Å min familj är den bästa i hela världen!


Kommentarer
Postat av: Jag

Vad skönt att du fick en underbar dag med din familj, och om bara några veckor kommer du att vara med din andra familj....vi i stockholm på helgsemester...puss

2010-05-01 @ 11:32:06
Postat av: Majso

Åhhh-det låter helt underbart!

Njuuuut-det är du värd!

Kram <3

2010-05-01 @ 21:52:26
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0