På botten snart?

Nu börjar jag få nog!

Kan inte mitt skitliv få en rejäl vändning nu snart... 

Jag HORAR på jobbet för att få ihop en massa x-tra pengar för att få en kanon semester SOM JAG FÖR ÖVRIGT GJORT MIG VÄL FÖRTJÄNT AV!!!  å VAD FÅR JAG SOM TACK FÖR DET???!!!!!!!!   JO min älsklings katt nr ett genom tiderna blir SJUK å har jag otur är hon dödssjuk... 

FAN VA KUL!

Nästa torsdag fyller min kissekatt 6 år! Tisdagen innan har min mor varit död i 6 år...  och om ca en månad alltså den 21.a maj har min pappa varit död i 2 år...  

FÖR I HELVETE VÄRLDEN ta och ge upp nu å låt mig få må bra å vara ifred...!

OM det FINNS någon som helst gud så hoppas jag denna gud alternativt detta VÄSEN kör upp sina troende idioter till anhängare i ANUS å SJÄLVDÖR för så känner jag just nu... FAR ÅT HELVETE å sluta försöka pracka på mig eran SKIT till tro för det hjälper ändå inte mig uppenbarligen!

Nästa person som gör mig riktigt förbannad kommer nog troligen få sig en rejäl omgång stryk! 

SÅ BACK OFF ni som ens FUNDERAR på att jävlas med mig......!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0