MYSDAG!!!!

Har haft jordens bästa dag idag känns d som ♥

Först så skulle jag SOVA UT,,,, hehe yeah RIGHT jag vaknade 07,37....   TACK katten!

MEN jag kom på att JAAAA bättre å vakna NU å kunna njuuuta av hela dagen därav skuttade jag raskt upp och satte på 6 koppar kaffe mmmmmmmmmmm!

Sedan satt jag å nördade vid datan några timmar med kissekatten i knät 

Vid 11,37 va det dags att ringa min väninna M för vi skulle umgås idag!  SÅ vi åkte till Kista gallerian och shoppade lite och jag köpte en skitful tröjja en sån där som min morsa hade då hon levde när jag va liten DOM säljs nu i NYSKICK, alltså långärmade tjocktröjor som ser JÄTTESLITNA ut för 199 kr på HM   :-)
Sedan käkade vi på foodcourten jag käkade GI biff med MASSOR av sallad MUMS!  

SEDAN så köpte jag min BÄBIS wiiiiiie   en VIVAZ mmmmmm sååååååååååååå fin!


Sedan åkte vi vidare å fuskade till det lite eftersom vi efter en massa shopping stannade till på MAX i barkaby å drack varsin milkshake på hemvägen mmmmm


Sedan va vi tvugna å stanna på en COOP oxå....  för jag som kvinna hade behovet att inhandla FÖRNÖDENHETER!!!    Alltså Binda/OB och trosskydd.... ( FÖR att min fittta ÅTER IGEN är en FITTA för den fittar sig ) ....  Där står vi i havet av valmöjligheter och M utbrister: OJ va är det här? Kondomer med inbyggd vibrator!!!??!!!
Bredvid står en småbarnsmorsa med sin dotter i vagnen typ 1,5 år och hennes svensson torra sambo står 2 meter bort. Hon klämmer och känner på förpackningen och utbrister glatt till sambon:  ÅH coola vi kanske skulle testa med kondom en gång och känna hur det känns???!  SAMBON Mr TORRBOLL tittar och säger nått i stil med:   Öh,,näe..

TÖNT!

Sedan kollade vi i tandkrämshyllan och jag står där med mina ljusa BAGGY JEANS och en VIT tight tröjja och JA jag har megapattar,,,, MEN så ställer sig en annan slusk dr typ 1,80 lång smal och ful påminner faktiskt om min gamla chef F... hehe     och mitt i min diskussion med M om att det nu verkar finnas en Anti-Age tandkräm då tittar han som fan på mig och säger sedan, DOM DÄR ÄR ÄKTA VA? INGET SILICON VA? 
Å jag ler och säger nej du det är ÄKTA VARA!      Han ler brett och säger ÅH SOM DET SKA VARA och så går slusken....   

Egentligen så är jag ju som han, rätt på och ÄRLIG som bara den men va FAN på KONSUM?!!!
Nej han skulle nog passa bra på min kompis andra jobb på PORRKLUBBEN istället hehe...



Sedan väntade jag tålmodigt hemma hos M på att prinsen skulle komma från jobbet så han OXÅ kunde åka iväg med MIG å köpa sig en egen BÄBIS  hihi     

Såååå   till syvene å sist Jogging-dress-familjen har ÅTER igen likadana mobiler ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0