Mår skit.......

Helt förstörd, hatar verkligen å plåga mitt älskade katt.. men d är för henes skull....
hon skall ha 3 olika sorters ögondropparvarav en av dom 3 ggr om dagen och de andra 2 skall ges 6 ggr om dagen för att kanske kunna få så bra ögon så hon kan undersökas på måndag.
Då får jag även lite av de alla provsvar jag väntar på....   KUL.... troligen dödsskju katt med min tur...
Jag upptäckte allt i förrgår kväll SENT att hon hade en grumlig massa i ögat inne i hinnan som en slöja å det är tyvärr inte starr utan det ligger troligtvis en svår systemisk sjukdom bakom som visade sig i hennes små söta ögon..
Lagom myckert man grät då dom tog 4 rör blod ur henne medans jag höll i henne...
Först tog sköterskan fram en tratt och jag tittade frågande på henne å frågade vad hon skulle med den till, jo till min lilla älskling så hon kunde sticka henne..    Det kommer inte på fråga sa jag och höll själv i min katt som pep av smärta å mina tårar rann...   Dom fick sticka i BÅDA hennes små söta tassar för blodet slutade rinna i den högra efetr 2 rör å dom behövde 4.... så då va d hemskit igen...

Fick dock LAGOM med panik då jag gav ögondropparna som skall ges med 10 minuters mellanrum.... då jag såg hur mycket panik hon fick....   hon började tugga fradga å smaska så det skummade ur munnen på henne och jag tog upp henne så hon dregglade skummigt blod över hela min arm....

FY FAN VA JAG INTE FÖRTJÄNAR DETTA!    FÖRBANNADE JÄVLA FITT LIV....!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0