Landskronafallet....

http://www.dn.se/nyheter/sverige/annu-en-anhallen-i-landskronafallet-1.1072420

Följer utvecklingen i media och blir förbannad så ända in i H-vete...

Nu skall vi tänka till lite här mina vänner om ni nu anser att jag är rasist så BÖR ni tänka över ert liv och tänk er att det va ERAN mormor/farmor...

TÄNK er scenariot om det var t.ex en MUSLIMSK eller en SYRIANSK mormor/farmor till lille Achmed.... Fadime... Mustafa,,, Feride... Isak.....  

VAD SKULLE det stå för RUBRIK då????!!!

Joo du tack du lilla Svensson det skulle ha stått:   HATBROTT, RASBROTT, DISKRIMINERING OCH andra fruktansvärda löpsedlar...

JAG själv anser att alla människor är lika mycket värda tills dom gör ett BROTT då skall dom straffas lika hårt som alla andra... då...beroende på brott...

Men nu får väl för fanken samhället ge sig...det är ett LIV det här gäller en stackars gammal dam som var försvarslös... VAD är det för fel på folk i allmänhet?  VARFÖR står dom svaga VID SIDAN AV och bara glor???

Är det SÅ vi skall ha det i Sverige då flyttar jag nog utomlands till ett land med bättre syn på lag å rätt!

Detta land börjar bli så patetislt och styrs så illa....   som jag skrivit innan......  KÅKFARARNA får restaurang käk och våra gamlingar på HEMMEN får HUNDMAT!  skall det vara så???

Sedan kan man ju kika lite lätt på vad svenskarna gör med sina äldre oxå.....  VI STOPPAR IN DOM PÅ SJUKHEM/ÄLDEROMSORGS HEM medans andra religioner/kulturer vårdar och tar hand om sina äldre å behandlar dom med respekt!   DÄR är vi "tråkiga" svenskar URUSLA!

Det är pga våra ÄLDRE som VI lever och utan dom hade aldrig varesig jag eller min sambo eller någon annan funits. Det 'r tack vare dom vi har vårat liv och HUR tackar vi dom?  Vi slänger in dom på ett "HEM" å har ångest VARJE gång vi besöker dom-----


.............................................................................................................................................. 

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en mysig måndag! :)

2010-04-05 @ 08:07:40
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Micke

http://politisktinkorrekt.info/2010/04/05/ett-oppet-brev-fran-svensk-tant/#more-36390

2010-04-05 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0