Kaffe + Katt

DET är en mysig start på dagen!

Synd bara att fröken här i knät ger mig onda ögat varje gång jag smiter iväg så hon får flytta sig då jag vill fylla på min kaffekopp :-)

Suck om en halvtimme måste jag åka till jobbet....   VILL INTE!!!!!!!    Har fan ingen lust alls, insåg även att jobbet skrivit fel i listan igår så jag va kvar över en halvtimme x-tra....   MEN jag tänker ta igen det å äta middag DEN tiden på arbetstid idag :-) hehe

Det blir favvostället ikväll mmmmmums!   Min "lätsaspappa" skall oxå med så se upp där ute för det kommer INTE finnas nå anka kvar då han hugger in där :-)

Igår BRAST det för mig då jag va på jobbet, satt i bilen och storgrät å pratade m prinsen och sedan min vän N..... Öagom kul å jobba då sminket rann ÖVERALLT....    Kom fram till igår att jag känner mig oupskattad på jobbet att tjänster svischar förbi framför mina ögon att jag inte får någon changs att visa upp mig vad jag faktiskt KAN! Blir så jävla förbannad OCH frustrerad, är dom helt dumma i huvudet? VARFÖR får jag inte visa vad jag kan? JÄVLA NÖTTER!  Men men nu hör det ju faktiskt till saken att jag HAR en vagina mellan benen oxå OCH jag är dessutom fruktansvärt kompetent så det är ju oftast ingen kvalité som är OK hos en kvinna... DÅLIGT DÄR!
Men men det är väl bara att ta på sig de illa-luktande arbetsskorna och dra sig mot jobbet nu....   JAG är iallfall aldrig sen, jag sköter mitt jobb, räddar andras skihnn och vad får jag för det? DÅLIG LÖN och ett OTACKSAMT schema DET är tacken som jag får varje månad..... suck...

Skulle vara trevligt om man fick någon återkoppling på det bittra mailet man skickade igår....  

Nej världen och ni alla som jag känner eller inte känner...   HA EN BRA DAG så hoppas vi att våren tittar fram i raskare takt än hon gjort innan för jag vill bygga staket runt min uteplats och sätta ut mina utemöbler ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0