FETT Onödig Lista snodd av min söta H :-)

1. Hur gammal är du om fem år?
mellan 30 å 40

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min framtida man och katterna i vår säng

3. Hur lång är du?
Lika lång som igår :-)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Prinsessan och Grodan

5. Vem ringde du senast?
min väninna N

6. Vem ringde dig senast?
Prinsen

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Du har nu aktiverat dina nya tjänster hos din mobiloperatör...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
RINGA

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Dom är döda....

10. När såg du senast din mamma?
Nu på tisdag va det 6 år sen...

11. Vilken ögonfärg har du?

Bambi bruna

12. När vaknade du i dag?

06

13. Vilken är din favoritjulsång?

Hatar Julsånger....

14. Vilken är din favoritplats?

Vid min älskades sida

15. Vilken plats föredrar du minst?



16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Där jag trivs och OM D GÅR i en finare lya :-)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Fetto Aset och mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

När jag snackade m N och vi kinesade oss ;-)

19. Hur stor är din säng?
180x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en finfin VAIO

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Sover i trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 till mig 2 till prinsen och 1 extra till ena katten så minst 5

23. Hur många landskap har du bott i?

öh.... typ 3-4 

24. Vilka städer har du bott i?

Har ytligt folk inte med att göra om du känner mig så vet du redan det...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Kör gärna bil barfota på sommarn men annars gillar jag strumpor och skor pga bakterie fobin...

26. Är du social?
JAPP

27. Vilken är din favoritglass?

Mjukglass eller Calippo Cola

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Vanilj pannacotta
29. Tycker du om kinamat?
Japp Kina Muren eller RICE :-)

30. Tycker du om kaffe?

Livets dryck ♥

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe och proteinshake

32. Sover du på någon särskild sida?

vänster

33. Kan du spela poker?
japp men d är trist så varför skulle ja? Spelar hellre CHICAGO

34. Tycker du om att mysa/kela?
Japp och SKEDA med prinsen!

35. Är du en beroendemänniska?
Njapp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Undviker att tänka på sånt trams...

37. Vill du ha barn?

Nej

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, lite tyska och så kan jag flytande franska äetttta geleeee medddd teskeeed i vebooooa betyder ÄTA GELÉ ME´TESKE´D I VEBOA! fin franska va?

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Japp kan till och med reg numret på den...

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet förståss i bassänger finns det baccccccilllller...

41. Vad spenderar du helst pengar på?

SAKER!

42. Äger du dyrbara smycken?
Beror på hur man ser det....

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Inte tusan är det sommartorpet iallafall....

44. Kan du rulla med tungan?

Japp

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner MÅNGA
46. Sover du med gosedjur?
Klart jag gör!

47. Vad har du för ringsignal?
just nu.... ATB-9pm till I come....

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

klart jag har!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Min blodiga mus  ;-)

50. Flirtar du mycket?

ABSOLUT!

51. Kan du byta olja på bilen?
Klart ja kan!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
JAPP! 3800 spänn...det SÖG...

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Nån bok av Håkan Nesser...

54. Läser du dagstidningen?
Ibland på nätet...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
IForm!

56. Dansar du i bilen?
Japp alltid så himla kul å se folks reaktioner hehe...

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Bandit!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jag älskar dig mer än Sifo!

59. När var du i kyrkan senast?
Då jag va på min väninnas tvilling dop...

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Har flera mina NO/MA lärare :-)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 vecka har jag för mig... på scouterna...

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Det gör folk i mitt liv hela tiden av att bara existera ♥

63. Vad lyssnar du på just nu?
Bandit WEBRADIO

64. Har du varit med i tidningen?
Japp flertalet gånger under min ungdom

65. Vad är det konstigaste du ätit?
öh.... minns ej...

66. Vem såg dig naken senast?
Min karl

67. Vad är det för färg på din tandborste?

GUL

68. Hur imponerar man på dig?
Man behöver inte impa utan bara vara sig själv :-)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Min karl eller den av mina vänner som kan trösta mig mest just DÅ,..

70.
Har du någon piercing?
Japp men just nu bara i öronen...

71. Din största vinst?

Min sambo :-)

72. Civilstånd?
Jag gillar då min sambo har STÅND! mmmmm

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
FB......  bloggen.... mailen... å snart twitter :-(   BEROENDE JAO VISST! 

74. Är du fåfäng?
Japp mestadels jämt men inte ibland...

75.  Ångrar du någonting du gjort?
JA att jag inte åkte utomlands med min mor innan hon dog...

76. Hur gammal är din pappa?
Han är död....  min stand in farsa är dock 51

77. Vilket är ditt drömjobb?
Det har du redan koll på om du känner mig... MEN inte är det polis iallafall...  

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

Klart d finns ;-)

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Fiskar, en råtta 2 hamstrar, kaniner... häst en stund.. ett marsvin några veckor innan han dog... katter i massor :-) och en hund några veckor.... å kalkoner hemma hos muffen å mommo även ankor :-)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Denna info är för läsare som är RANDOM och inte känner mig personligen hehe...
Jag är väldigt omtänksam.
Jag är GRYM på att sjunga.
Jag är en GRYM kock!

81. Svär du ofta?
Japp eftersom jag har ett BREDARE ordförråd än dom flesta ;-)

82. Sverige när det är som bäst?
Sverige är alltid BÄST!

83. Kan du åka slalom?
Japp men det är inte vackert!

84. Vad har du ätit i dag?
Inte mycket, druckit kaffe dock :-)

85. Vad har du för utbildning?
Gymnasie plus några extra kurser och utbildad inom mitt jobb och lite fackligt oxå..

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Min rygg/axlarna

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Humm.. bara en? öhh....    brösten är för stora, låren för feta å häcken har för många celluliten har liiite gäddhäng och liiite för mycket mage skulle kunnna tänka mig å fettsuga mina fotbolls vader så man kan köpa horstövvlar och sedan skulle d vara najs å operera om fötterna oxå så dom inte va sååå breda å dumma å köpa skor till.l..typ.. men ANNARS så är jag nöjd..öh...

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är social

89. Vilken är din sämsta egenskap?
öh... hehe....

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
öh....

91. Saknar du något?
Ja typ flera miljoner på mitt bankkonto....

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?

Japp

93. Vad gör dig ledsen?
DÅ folk beter sig som idioter och då jag är i situationer jag inte kan styra över

94. Vad gör dig glad?
Min FAMILJ ( inkluderar äkta familj reserv familj och då ingår även vännerna ) :-)

95. Har du varit gift eller förlovad?
Japp....   ej gift dock...ÄN  ;-)

96. Vad ska du göra i helgen?

Ta igen all tid som min älskade och jag gått misste om pga våra jobb....

97. Vad är det knasigaste du gjort?
öh... vad har jag INTE gjort?

98. Vad har du för laster?
Kaffe...

99. Vem är din förebild?
Min mor var och kommer alltid vara min förebild hon va vacker som en dag  *saknar*

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
ÄTA! och bajsa en gång till tror ja...


Kommentarer
Postat av: Majso

Fan,jag gillar Nr.30.81 & 89...MEST!=DD

Härligt!

2010-04-20 @ 13:09:30
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0