Wiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee!

Känner mig alldeles lycklig i kroppen idag!
Känns bra med tanke på att jag mått skit pga att jag är sååååå sjukligt trött annars.
Har varit ett tungt år, nästintill helt utan semester.. Ska bli såååå nice nu i januari då har prinsessan 2 veckors ledigt fick den beviljad!!! *happy happy*

På torsdag kommer som sagt "mina barn" ♥ min kusin F och hennes Plupp ♥ ska bli en mysig helg med 2 st 17 åringar hemma ♥

Idag jobbar prinsen som alltid till 18 medans jag är ledig.... får vända även det till något bra, får städa lite så det blir fint tills han kommer hem. Snart har vi varit tillsammans i ett år och jag är lyckligare än någonsin! ♥

Senare idag ska sessan ringa å skälla ut AGRIA efter noter, jävla skit försäkringsbolag! *ARG* Kommer ALDRIG försäkra något i det bolaget igen....Är såååå sjukt missnöjd med att dom aldrig kan skadereglera klart mina pengar.... Funderar starkt på att anmäla dom till konsument ombudsmannen.... Ska försäkra min lilla Xena i Folksam liksom Rusa så fort jag får mina pengar :-)

Ska åka och handla lite idag oxå tänkte ha glögg kväll på fredag för lite folk, så om du vill komma förbi säg bara till ;-P  log för mig själv igår då en hel del av mina vänner ville ha saft eller julmust istället, hihi  nice glöggkväll för MUST är då faktiskt mycket godare <3

Har total snöat inne på NYgårda Light musten i år IGEN!   Den ÄR klockren juh!

Skulle behöva baka oxå..... Både pepparkakor och lussebullar, OM jag gör det så får det bli på fredag för då har ja bakhjälp :-) Fast jag måste ju roa mina små älsklingar oxå å valla dom på stan :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0