Underbar dag...!

Jag och mitt ♥ har gjort julmarknaden runt Sergels Torg idag å vad blev det handlat???  JO KORV i massor och olika sorters senap och lite ÄLGkött, gott!!! Istället för alla knepiga saker som Kanderade Äpplen, och en massa knepiga godissorter och plättar å allt va dom hade. Det är GOTT med kött!!!! Jag säger som min älskade vän "P": Jag är en aktiv köttätare! Dock är morots/gurkstavar gottis oxå men inte alltid.

Kom precis hem efter årets 2.a julbord, detta va dock en jultallrik på mitt andra jobb där jag é behovare :-)
MÄTT/paltkoma.. Nästa helg ( inte denna ) är det julbord med jobbet.. Säger redan nu BLÄÄÄÄ för julmat sjukt less på det redan....    

Då vi kom hem så kom vi in i lägenheten men kunde inte låsa innifrån, suck enda gången det va bra att inte bo 14 våningar upp......trasigt lås blev inlåste skitkul, tur man börjar 9 imorogn men ja kommer nog bli sen måste fixa låset innan och inte lär jag lämna mina kissar ensammma med någon skitig vaktmästare...Å INTE!


Fick leverans från cdon.com oxå idag 6 st Camilla Läckberg böcker, en annan bok. 5.e säsongen av NCIS och så
1.a säsongen av Dexter :-)

Så nu då man är hemma igen så blir jag och mitt ♥ tvångs-gosade av världens underbaraste djur *myser* är så härligt att vara hemma i en lägenhet som man verkligen trivs i. Min första lagliga hyresrätt som är min och så älsklingens förståss *mys mys* 




Kommentarer
Postat av: Puff

stora öron! =)

2009-12-06 @ 21:34:08
URL: http://www.metrobloggen.se/pygmepuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0