Stockholmare å "dom andra" i trafiken!

Vilka jävla muppar som inte kan lära sig att åka kommunalt istället för att ta bilen då dom ändå inte kan köra i vinter-väglaget som råder just nu.... *mummel*....

Hur svårt kan det vara att lära sig att snön KOMMER varje år, ingen nyhet direkt för mg som är född lite norrut... Inte mycket norrut dock bara 30 mil från Stockholm. Så jag kan inte kalla mig för varken stockholmare eller norrlänning men ändå  :-)  Om man är yrkeschaufför så uppskattar man inte folk som borde ha tagit T-banan eller en BUSS istället. Utan allt jobb tar dubbla tiden pga folk som DOM...... suck... blir sååå tröttt.....

Sedan är det ju den sista stressen nu innan Julafton som är på torsdag..suck, saknar mina föräldrar mer än någonsin just nu... 
Men men jag slipper som sagt ångesten över att pappa skulle ha suttit ensam om han hade levt.....
Å mor hade ju varit ett vårdkolli om hon hade levt.... Skitkul att sitta å tänka på det det gör ju inte Julstämningen som inte finns bättre... 

Alla har föräldrar, utom lilla Lisa...  suck... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0