Måndag!

Började dagen med att vakna av att prinsen sa: älskling är du vaken?
Slog upp mina bambiögon som är tunnare än libress trosskydd på morgonen jag ser ut som en hamster..... suck...
Studsade lite halv käckt upp ur sängen med frasen "finns d kaffe" som är standard i vårat mysiga hem ♥
Efter lite kaffe och sorterande av ett ton tvätt hjälpte prinsen mig med första lasset till tvättstugan strax innan 07 innan han smet iväg till jobbet. Där stod jag nu med FASA i kroppen med vetskapen att jag när som helst kunde bli sliten i stycken av de hemska livsfarliga och köttätande varelserna som fanns just DÄR i tvättstugan: PENSIONÄRERNA!!
Dom praktiskt taget hoppade av rastlöshet i väntan på de där 3 minuterna som va kvar. 
Jag kände mig lite som ett köttstycke i ICA`s charkavdelning.... eller rättare sagt dom ville vara först med att få sätta "taggen" mot tavlan... OJOJOJ vilken fart d blev då klockan slog om till 07, det va nog bäst för mig att jag höll mig lite lätt på avstånd :-) 

Var sedan fången i tvätt-träsket fram tills sista tvätten va klar 11.30.... PUST tog mig då en välförtjänt tupplur med båda kissarna vid min sida i sängen eller nja, lill-kiss lade sig på min rygg och körde klorna i min skinka genom tyget AJ! Jädra djur men men efter några tillsägelser så somnade jag under filten utan vassa kissemiss klor :-)

Vaknade av att telefonen ringde 1 timme å en kvart senare, vilken tur! Satte på kaffe men lyckades få filter-helvetet att vika sig, smakade hundpiss, eller nja NI som dricker kaffe förstår va jag menar....SUCK!

Fixade undan den rena disken och plockade undan lite skräp å reklam å kastade det i sopsorteringen för att sedan dra av en sväng med snabeldraken så de få damm-rådisarna som fanns flydde i vild panik. 

Sedan vid 15 så kom min vän T å hennes D.
Väldigt nice eftermiddag blev det. Sedan kom prinsen hem efter jobbet så då va kvällen underbar ♥

Nu då jag bloggat klart för ikväll så ska jag prata lite skit med underbara vän N och sedan ska jag å prinsen sova sött!

Natti natt världen ♥

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0