*Måndag hela veckan....*

Inte nån höjdar vecka nu direkt.
Får börja dagen med att hålla tummarna för att min planerare fått ligga i helgen så han är på bra humör idag-...
Han måste nämligen krångla lite m mitt schema han tog bort en röd dag för mig alltså nu på fredag å gav mig en söndag på min lediga helg i slutet av denna månad, INTE OKEJ!

Så det är bara å slinka in på hans kontor å be lite snällt då man åker till jobbet idag. Alternativet är att köpa en hora åt honom.... men men hoppas tomten va snäll mot honom i år....

En vecka kvar av hundgöra nu sedan är semestern MIN MIN MIN ser fram emot att vara LÅNG ledig å denna gång kommer ja INTE att hoppa av semestern å jobba x-tra. Inte denna gång. Det har varit ett drygt 2009 men massa tjafs och skit å som sagt min sambos psyko-x men nu äår det snart ett nytt år och jag börjar dag 4 på året m 16 dagars ledigt ♥ wiiiiiiiie!

Är så jävla kär! Ska bli så underbart att kunna få möjligheten att pussa sönder min prins i 2 veckor  :-)
Om han int5e blir ledig helt så får jag rymma över till hans jobb å sitta i en skrivbordslåda å smygpussa på honom hela dagarna på hans jobb *fniss*.

Känner mig som en fjortis, haha då borde jag alltså vara som de flesta blogg-människorna här, patetisk fjortis hehe. 

Dock känns d lite ångestfyllt å jobba häcken av sig denna vecka men ack så bra pengar i februari ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0