Vänner och kärlek

Vänner,,,,
Vad är en vän egentligen? Jo det kan vara någon du snackat en hel del med och växt ihop med.
Det kan vara någon du kännt sedan du va liten, det kan vara någon du precis träffat på bussen...
En vän är en person som växer fram i ditt inre, en människa du känner tillit för, som du kan tala med. 
Jag har många vänner och några av dom är mer speciella än andra. Ni vet själv vilka ni är ♥
 
Känns så skönt å kunna snacka med någon som man kan hjälpa att se ett ljus i slutet av tunneln.
Känns skönt att kunna stötta men att även själv bli stöttad.
En av mina nya vänner är en F.D väns nu x-flickvän.
Tänka sig här fanns man för sin vän till 110% och fick bara bajs.
Men jag vann en ny vän som är 110 ggr bättre än den förra :-)  

Sanna vänner är dom man alltid kan lita på, dom som ställer upp i vått å torrt.
Tyvärr gillar jag inte CAROLA nå vidare men hon har en låt som jag bara ÄLSKAR! Länk nedanför men jag lånade videon, inte original.. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=yFx2t8uaEk0&feature=related
Sanna vänner kan även vara dom man kanske bara ringer 1 gång i månaden eller så går det kanske ett halvår mellan gångerna och efter 5 minuters fika eller snack i telefonen har man kommit ikapp allt som hänt.
Så har jag med en del vänner men allra helst med min MIA! Min underbara älskade Mia som är det bästa grannen jag någonsin haft.   Hon är verkligen outstanding!  



Jag hade en vän på jobbet också. En kille som levde i ett trist förhållande. Han blev min vän, en nära vän.
En vän jag kunde ringa till nästan vilken tid som helst på dygnet. Han lyssnade på mina ord. Även han ringde mig och pratade då jag gladeligen lyssnade när han behövde mig.
I just den killen såg jag allt. Han hade verkligen allt jag sökt i mitt liv. Det va även han som bad mig sluta söka efter kärlek, den kommer den dagen du slutar leta sa han....  Märkligt... eller hur ;-P 
 

♥Älsklingen♥
Idag är det 1 år sedan HAN blev singel, imorgon är det ett år sen han flyttade in hos mig och blev MIN.
Det fanns ingen stopp på vår kärlek då, det som glädjer mig mest är att det inte finns det nu heller ♥
Jag är lika om inte mer kär nu som då, får fjärilar i magen då han tittar på mig på sitt eget finurliga lilla sätt.



Kärleken har inga gränser och det om något är så makalöst underbart.
Att veta att han finns hemma när jag kommer innanför dörren att få en kyss, en smekning över min kind. 
Att bara få kyssa honom och känna att han å jag är magi ♥ 

Att träffa någon, att kunna säga VI att komma till DEN punkten i livet då man lekt av sig.
Gjort alla sina val klart i livet, då man bara kan andas ut och känna att man träffat den rätte... DÄR är jag nu, jag lever med den mannen jag innerligt älskar.

VI är ett... han och jag ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för dom fina orden.

Love you 2 darling...

Tack för att du finns och för att du alltid ställer upp.. /Mia

2009-12-15 @ 00:05:06
Postat av: Nettan

Tack söt!!



vilken tur att du tog den bättre hälften då måste jag säga.. och tack för alla dina ord som fick mig på fötter igen

2009-12-15 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0