Helgen som var......

Redan i torsdags kväll kom ju som sagt min kusin F och hennes Plupp ♥

Fredagens bravader bestod av att gå på stan och kika lite, F fotade i gamla stan och Plupp å jag höll sällskap.
Min kärlek va på jobbet nån timme och kom sedan till Åhlens City där vi gick upp och käkade TACO/Sallads buffé. Fredag kväll kom det folk på glögg mys.

Lördag morgon hängde jag med F och Plupp in till stan, frös ♥dock halvt som halvt ihjäl OCH även arslet av mig så jag åkte hem igen. Då ungarna kom hem åkte vi å handlade. Höns mamma som jag är så lagade jag en jätteladdning med köttfärssås så då behövde dom bara koka pasta....   Ja jag är hopplös..... dom är 17 å JA jag vet att dom kan själv :-)
Vid 17 for vi på firma fest/julbord. Åkte dock hem efter efterrätten vid ca 20 för att umgås m F och Plupp.

Skulle kunna döda för att få hit min kusin H oxå saknar min lilla gumma ♥ hon borde åka ner m sin Stubben och mysa lite hon oxå :-)

Nu Söndag så har jag å älsklingen skjutsat F och Plupp till bussen. Kramade om dom och gav F sina julklapps pengar även hennes systers, så NU finns det  DOKUMENTERAT  HA F!  Nu kan du inte sno dom själv, hehehhee.

Flummar vidare här hemma nu och dricker kaffe med min älskling som är överlycklig för nu kan han nörda precis hur mycket han vill med gott samvete med sin dator :-)  D va INTE ALLS efterlängtat ;-P

Lilla terrorkissen spinger runt och trackasserar oss som hämnd tror ja för att vi givit henne för lite uppmärksamhet i helgen. 
 
Underbar helg, önskar bara att min släkt bodde närmare än dom gör..... Men men det va jag som flyttade men jag älskar Stockholm och vägrar flytta uppåt igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0