Fy fan för OKQ8 Brommaplan....

Hur jävla usel får man vara?

OM man jobbar på en MACK/Bensin station får man väl för i hela fridens namn vara LITE mer service-minded eller???

Jag fick åka bil snabbt som attan i flera mil för att personalen inte kunde hjälpa min älskade väninna att startkabla hennes bil. VA FAN det är Juldagen! Va är det för idioter dom anställer, dom visste inte ens vad en KAMREM va??!!??   Å dom ska jobba på en mack????   Jävla korvförsäljare....      blir sjukt O-IMPONERAD

Det enda kravet för att jobba i butik är att ha siliconpattar, bleka tänder och IQ strax över 70 tydligen behöver man inte kunna ett skit om något annat... 

SUCK!

Skärpning OKQ8!!!

Skönt att prinsen alltid ställer upp å följer mig vart jag än åker å att vännen N är jourhavande google-väninna dygnet runt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0