Halsfluss....

 
FUCK this shit!
 
Har för i hellskotta inte tid å vara sjuk nu!
 
Ska till nya skolan som sagt på torsdag och skriva in mig.....
 
Har en avslutande tenta i en awesome Anatomi & Fysiologi kurs nu på fredag.
 
Känns skit att ha detta då ja inte ens orkade titta i papperena eller ens öppna den tunga boken igår för jag va helt sänkt...  
 
FAN om jag inte klarar denna tenta då ligger jag efter med 2 detta är oxå något som sabbar för mig.
 
Fortfarande besviken på den hårda rättningen i första tentan då jag hade 66% rätt på den....
 
NORMALA lärare ger godkänt för sånt......
 
Så bitter.... Så himla bitter och JA det är jobbigt att vara bitter...
 
SOM BARA DEN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0