Jävla FITTDAG!!!!

 
 
Dagen började rätt så okej med en dampkisse som väckte oss 10 minuter innan våra väckarklockor.....
Han va "purrrig/gosig" å myste sig in mot min hals...    
Söta lilla djur ♥
 
 
 
Sedan kom första irriterande samtalet 08,47 sedan kom nästa typ 5 minuter efter sedan va förmiddagen förstörd.....
 
Vissa distriktssköterskor skulle fan inte få ringa till folk...  Va fan tror dom att alla anhöriga är arbetslösa eller nattarbetare eller sjukskrivna!!!!  
 
Dessa jävla idioter jobbar i Sollentuna för min makes mormor, dm komemr och delegerar hennes medicin.  De tyckte att jag skulle kopiera upp nycklar åt dom på 5 röda.... 
 
JA MEN ELLER HUR...!!!! 
 
Jävla idioter..... 
 
Fattar dom inte att alla inte har ett 8-17 jobb.... 
 
HUR JÄVLA DUM I HUVUDET får man bli........................
 
Jag orkar snart inte mer... Seriöst.... 
 
 
Jag har tagit semester imorgon för att umgås med en död vän´s änka....   Jag har planerat detta i flera månader..  JAG HAR ETT LIV... 
 
 
 
Fittor..................

Kommentarer
Postat av: TT

I det här fallet verkar det inte ens ha hjälpt med 8-17 jobb.
Allt de behöver ska tydligen göras oavsett vad man själv gör just då. Finns en del såna människor, oavsett jobb.
Stackare, hoppas det löste sig och att du haft en bra dag idag!

2013-04-18 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0