Break Up....!

 
 
Städar lite på jobbet. 
 
13 månader....
 
Man har "bott in" sig rätt så bra... 
 
Städade nästan ur mina lådor helt....
 
Bara lite kvar som jag MÅSTE ha kvar för sista dagarna... 
 
Känns lite jobbigt/vemodigt ändå. 
 
Man har ju knytit band, tröstat människor som gråtit... 
 
Varit en bra arbetstagare men även en god lyssnare. 
 
Jag är helt enkelt en "deluxe-modell" inom mitt yrke!
 
Men snart tar det roliga slut.... 
 
Jag bad om det själv, men nu då det är nära så känns det jobbigt....
 
Att göra slut är skitdryyyygt.... 
 
 
gone, love, message, miss, miss me, my world
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Alla avsked är jobbiga på sina sätt, hoppas nya tider är bra tider. kram

2013-04-29 @ 15:05:40
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0