Saknaden är total....!

Jag visste inget, ingen har sagt något..

Gråter tröstlöst....

Att ingen sagt något borde göra mig arg men jag kan inte bli arg FÖR
det va DU!  Fina, osjälviska, underbara människa som tydligen försvunnit ur mitt liv.

Du ville försvinna på slutet vad jag förstått.

Jag förstår dig men varför visste jag inget...?!

Jag sitter här å själviskt gråter.....    

Gråter för att jag lovade dig att komma förbi IGEN och visa dig alla Egypten foton...


Å som VANLIGT så fanns inte tiden...   HATAR att åka upp å inte ha TID med folk...

Kommer aldrig glömma dig fina man!   

Kommer aldrig glömma hur jag stod å väntade på dig på mornarna så att du kom ut så jag kunde småprata lite å tigga ett äpple från dina fina enorma äppelträd!

Du va den enda i hela världen som jag aldrig stal ett äpple av ♥

Hälsa mamma från mig för jag vet att hon nog va en av dom som tog emot dig med öppna armar

då du gick "över".

Du fattas mig ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0