Igår!

fick jag GLASS på jobbet!  Bara sådär!
Hände det någonsin på mitt gamla jobb på samma sätt som igår?
Ja jag fick godis av godismaskinskillen då å då han va underbart snäll!
Men annars NEJ! Mitt gamla jobb gjorde mig bitter å utbränd jag hatade mitt gamla jobb men kollegorna och budkunderna gjorde att jag orkade fortsätta.

Jag har jobbat 5 pass på nya jobbet å jag ler då jag kliver av t-banan och går sista vägen till fots jag ler å kan inte sluta le. Känner mig euforisk och det spritter fram lycka i mitt bröst! Jag blir varm å glad!

Mina kollegor är underbara fattar inte hur lätt man kan passa in!

Har aldrig mått så bra på ett jobb å JA d är tidigt att säga detta men här vill jag vara kvar i många många år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0