Polisen knackade på....

Har sovit som en stock inatt....

Hämtade min kusin å hennes kille på centralstation igår då någon ovanligt hände.....

Jag och prinsen satt där i lugnan ro och pratade om vårt bröllop då det smög upp en polisbil bakom våran lilla bil...  

Jag tänkte först FAN skulle betalat p-biljett då den manliga konstapeln kommer fram till bilen å knackar på rutan och frågar vad vi gör där....

Varav jag tittar på honom ler och säger att min kusin kommer med tåget om 20 minuter... 

Hans kollega ser jag i ögonvrån i sidospegeln att hon står snett bakom min bil med sin hand på sin Sig...    ( å för er som inte vet vad en Sig är så menar jag en Sig Sauer = polisens tjänstevapen )

Han tittar närmare på oss å pinsamt nog har vi båda mysbrallor på oss jag hade mina svarta Champion och sambon hade ett par gråa skruttbrallor och vi hade båda svarta jackor från McKinley.... Vi ser alltså LIIITE lätt kriminella ut hehe....  

Han sa sen att vi inte stämde in på signalementet och klev ett steg bakåt och jag frågade om det hänt något allvarligt och han svarar: Det får ni läsa om i tidningen imorgon...  

VEM TUSAN orkar vänta tills imorgon?? så jag ringde min livlina J och han berättade att det varit skottlossning inne på en av City´s strippklubbar... 

Sjuk värld vi lever i...
Jävla maffia-inspirerade-skit-folk....   

Ska dom börja skjuta varandra på den lokala pizzerian oxå då för att kalles pizzaservice har finare mozzarellaost än klasses pizzahörna?

Konkurrens är något man får finna sig i och inte kriga om.. Se till å ha bättre strippor än den andra klubben istället...  muppar..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0