Han tycker om den!!!!!!!

Jag är nästan så lycklig så att jag gråter nu!!!!!

Jag la ju handpenningen på min brudklänning igår.... 

Idag var jag å min älskade in på NK´s herravdelning och hittade den perfekta BOSS-kostymen som han skall ha jag ÄLSKAR den liksom jag ÄLSKAR min klänning....!!!

Nu nyss så visade jag mannen jag älskar klänningen jag beställde igår för den finns på bild på desginerns hemsida å han tyckte jag skulle bli världens vackraste prinsessa i den!!!!

Jag läääääääääääääängtar mer än någonsin tills nästa sommar nu!!!!

Kom just på att min framtida bröllopsring är billigare än min klänning haha!

Kommentarer
Postat av: Steamboat Willie

Det är väl inte säkert? Har man otur så går det åt väldigt många enkronor när man försöker snurra fram en ring i sådana där tuggummiautomater! Det kan i värsta fall springa i väg till stora summor!

2010-10-31 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0