PMS va bara förnamnet!!!


Igår va ingen bra dag...  JAG blev ett gråtande monster, lagom kul då man grät sönder sig för en kollega på telefon som man knappt känner.... Det va DÅ allt brast, helt sjukt va slut man kan känna sig i kroppen...

Å blödde som en gris, men ¨ja får se det från den ljusa sidan jag blöder lika mycket idag.... :-(
Å så ska man jobba idag OXÅ... fy fan.... skulle fan ´få va hemma sånna här dagar som kvinna för detta slipper ju alla karlar....  LAGOM karlhatisk man va igår då hehe...

Igår blev jag förbannad då jag satt i bilen! En MANLIG jubel-idiot åkte upp jämsides och gapade å skrek å gestikulerade i sin bil över hur jag stod. Menvad fan skulle jag göra då??? 
Hade inget annat val för jag skulle in på ett ställe å hade ingen annanstans å ta vägen pga att gatan va halvt uppgrävd ... Så jag såg surt åt hans håll och gav honom fingret å FAN va arg han blev då hehehehhehe... Själv NJÖT jag för fulla drag och försökte le men 2 minuter senare så storgrät jag.

Det är LITE för mycket just nu, tur jag har jordens finaste sambo han är BÄST! 


Kommentarer
Postat av: madde

tråkigt det där med dina föräldrar faktiskt :( beklagar!! min pappa stod mig väldigt nära och nu vet jag inte hur jag ska kunna gå vidare utan han.. känns ibland som man försvinna helt.. men hur lyckades du gå vidare? kram

2010-02-19 @ 07:43:55
URL: http://bararubens.blogg.se/?tmp=1907401

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0