Keep calm and fingers crossed

 
Shit va skönt att båda tentorna är inlämnade nu!
 
Satte mig och skrev båda idag.
 
Nu börjar dock tentaångesten komma krypande inför omtentan i monsterkursen "anatomi & fysiologi"...  
 
Omtentan är den 17.e maj redan!!!   
 
Lagom läskigt OCH vi börjar ny kurs på måndag.
 
Då blir det "Etik och livsåskådning".
 
Den ser jag dock faktiskt fram emot, älskar ju att "flumma ur" och få chilla lite.
Dock va litteraturlistan LÅNG som bara den. SÅ en "lätt och lagom" kurs lär det ju inte bli.
 
Hoppas innerligt dom ger mig godkänt på papperen jag skickat in för validering oxå så min höst blir lugn och skön. Som jag skrivit innan så pallar jag verkligen inte att läsa mer vårdvetenskap för tillfället....    Lär ju bryta ihop och spy då.
 
 
Så håll tummarna för mig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0