Tentor och annat :-)

 
Just nu är det plugg plugg och plugg!
 
Anatomi och fysiologikursen är ENORM, enormt synd att jag inte omtentade den i E-tuna så jag kunde ha validerat bort halva tentan ( hade varit sååååå skönt om det hade gått ).....
 
Skall även ha en omtentamen i E-tuna snart, lite nervös men det kommer gå bra denna gång skall sätta den.
 
Då slipper jag nämligen en HEL kurs i höst vilket vore fruktansvärt skönt!
 
Orkar inte läsa skit jag redan läst med omotiverade männniskor längre.
 
Det tar på krafterna att vissa av dom är rätt så ignoranta....
 
Men men deras förlust, not mine!
 
Kommer hjälpa J allt jag kan i höst om jag slipper min kurs, vill ju fortfarande "hänga med" fastän jag inte skall läsa kursen :-)
 
J är inte som de andra, hon är underbar, ärlig, rolig och framförallt något jag inte är: "SNÄLL" *haha*.
 
Dock är vi naiva som 2 blåögda små blondiner båda två i vissa lägen...
 
Fantastiskt va naiva å dumma man kan vara då man tycker synd om folk, men det är ett drag fler av mina vänner har.
 
Tyvärr så vinner man fan inget på att vara snäll JÄMT... 
 
Kom ihåg var ni hörde det först!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0