Tatueringssug och filmrecensioner i midsommarslutet

 
Sjuuuukt jobbigt att känna detta sug, jag vill ha så många har flera ideér men en kan jag glömma för min make och min "bror" vägrar låta mig göra en "sån".
 
Jag vill göra en "chestpiece" men får inte......
 
Det där med "får inte" får mig ju ännu mera taggad att göra en......   Förbud är något jag går igång på!  
 
Behöver göra klart min arm oxå men ÅNGESTEN är total för det gör ju så innåth-vete ont, så suget efter den fortsättningen är lika sval som isglass.
 
Igår fyllde världens bästa "mommo" år ♥  PUSS och GRATTIS igen ♥
 
Midsommar har "firats" med jobb 12 timmar om dagen hela denna helg.
Men på kvällarna då man kommer hem har det blivit filmmys med maken i soffan.
Tre filmer har det hunnits med i helgen, fast med tjyvstart redan torsdag kväll då denna kväll inte kommit än.
 
Torsdag kväll: Escape Plan
2 hunkiga gamla godingar till män!
Stallone och Schwarzenegger, riktiga karlar som passar i alla filmer enligt mig.
Eftersom jag är en "sucker" för dessa snubbar får den 4/5 midsommarmeloner trots att den som en kille på min facebook sa är den faktiskt sjukt förutsägbar.
Fast va fan det va hunk-gubb-grabbarna-grus i samma film, så det skiter jag i nomnomnom!
http://www.imdb.com/title/tt1211956/?ref_=nm_flmg_act_7
 
Fredag kväll: Nya Robocop
Med svenska Joel Kinnaman, den får 4/5 midsommarmeloner. Denna kille är faktiskt rätt okej som skådis, det jag gillar är hans tomma äckliga totlat känslolösa blick som han lyckas få till jämt.
http://www.imdb.com/title/tt1234721/?ref_=nv_sr_1
 
Lördag kväll: Lone Survivor
Mark Wahlberg gör en kanonroll för att hedra killarna som va nere i Afghanistan 2005 och skulle oskadliggöra taliban ledaren Ahmad Shah. Filmen bygger på sanna händelser och är gripande och actionfylld. 5/5 Midsommarmeloner
http://www.imdb.com/title/tt1091191/?ref_=nv_sr_1
 
 
Hittills en helt okej midsommar.
Det reglementsenliga regnet kom nu på morgonen igen och sprack sedan upp i en liten sol som försöker ta sig fram mellan molnen.
 
Hoppas folk och fä haft en dräglig midsommar helg.
 
 
 
Pöss å kräm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0