Högskolebyte!

 
 
Jag älskar min skola, jag tycker om mina klasskamrater nästan alla utom några styckna,,,,
 
Jag tycker verkligen om lärarna vi har nu i anatomin och fysiologi.   
 
Dom är grymma framför allt en av dom!
 
Det känns lite surt att ha läst en hel termin och nu får starta på ny kula.
 
Skall man ens bry sig om tentan?
 
Är det ens någon idé?
 
CSN kommer garanterat bli glada om ja fixar den och den som ja behöver skriva om.
 
Annars lär det ju bli liv i luckan!
 
CSN... nazisterna som lånar mig pengar under min studietid....
 
Dom är precis som min nuvarande lärare "L", även hon tror att hon är gud... Kvinnan som gav godtycklig rättning ett ansikte....
 
Fattar inte varför maktgalna människor får vara lärare.............
 
Omtenta it is vare sig jag vill eller inte.   Känns dock SURT som fan då nya plugget har en intressant föreläsning då.
 
Men sånt é livet hade jag inte haft 4 små fel på tentan hade jag satt den dock är det jävligt intressant att alla skolor/lärare typ rättar efter poäng och % medan denna lärare inte ens låter sina kollegor rätta tentorna och hon har dessutom mage att trots att jag har 66% rätt ge mig ett U....
 
Hon måste verkligen vara såååååå jävla bitter...
 

        
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0