Tentaplugg!

Jahaja då va det dags igen TENTAMEN....
 
SUCKASIGLITEMYCKETSIGKANSKE....

Det där med att studera......  
 
Det är fan mig grej tills jag får skriva prov å skit, det är väl bra onödigt, har så mycket enklare att formulera mig i tal än att formulera mig på ett papper....
 

Jag blir trött, huggvill å uttråkad då jag skall läsa inför en tenta, kommer på 5011 olika saker som är betydligt roligare såsom: Plocka i och ur diskmaskinen, städa kökslådor, skåp fundera om gardinerna skall bytas, dammsuga och inse att förkylningen jag nu dragit på mig är hemskt jobbig...
 

Ja ni förstår poängen i det hela...
 
Skit oxå....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e du inte ensam om. Det gäller nog för de allra flesta som pluggar :P
När det är dags för tentaplugg är ungefär allting roligare och det är då man kommer på allt som man kan vilja tänkas behöva göras :D
Bara sätta på musik och isolera tankarna några timmar med 10 min avbrott var 45e minut cirka :)
Du e bäst, you can do it!

2014-02-21 @ 12:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0