ja men....

Detta går ju rätt så bra juh!
 
Plugget alltså, gruppen man hamnade i är helt okej, lite blandade människor med olika bakgrunder.
 
Å jobba hinner jag med också.
 
Det känns bra nu det enda som oroar mig är hur man skall kunna betala sina räkningar men det löser sig också till slut...
 
Allt löser sig utom faktumet att csn och jag skall bli vänner :-P   kommer ALDRIG ske.....
 
Sitter på ett av mina favvojobb just nu och bara myser. Samtalen kommer in och folk verkar "peppar peppar" lyssna på vad fan man säger idag :-D = glad tjej!  
 
 
Jag fick helt appropå en inneboende med sitt barn helt plötsligt häromdagen.
 
Så hej då sexliv.....
 
Men men det gäller knappt en månad sedan är man "fri" som en fågel igen!
 
Dock kan jag tillägga att just nu går allt felfritt märker inte ens av dom :-)
 
 
Tjing!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0