Då har det börjat!

 
Nu är man en RIKTIG student!
 
Äntligen börjar vägen mot något nytt å spännande och det gamla finns kvar jag behöver inte oroa mig dom kommer fortsätta ringa och fråga efter just MIG.
 
För jag är deras lilla jobbhora och kommer alltid att vara!
 
Å nej hora behöver inte vara ett fult ord utan är possitivt oxå!
 
= dom betalar villigt för min kropp i en uniform = Jag blir köpt...  Så vad är skillnaden liksom?
 
Alla är vi horor frågan är bara inom vilken genre och hur mycket kläder vi har på oss.
 
 
Mina klasskompisar är LIIITE naiva tror jag...   Vissa är 19 å har nyss gått ut gymnasiet och dom vill arbeta med människor.
 
Undra om dom vet vad dom ger sig in på.
 
Det är en jävla skillnad på att SÄGA det och faktiskt klara av det.
 
 
Jag hoppas iallafall att dom pallar för världen behöver mer sjuksyrror helt klart!
 
Å barnmorskor MASSOR m barnmorskor!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0