Inte ofta man hinner skriva nu,,,

 
Man hinner liksom inte...
 
Igår flippade jag för sista gången, vi redde ut saker och nu känns det bra!
 
Saker som pengar, plats och tid kan förstöra så mycket.
 
Man får helt enkelt bita i det sura & hjälpa andra att förstå vad som är fel och vad som är ohållbart om situationer uppstår.
 
Man måste lära sig att samarbeta och som i ett äktenskap jobba på saker tillsammans.
 
Framförallt bevara LÅNG vänskap att värna om den & lära den andra att inte fucka upp.
 
Dock hade det varit enklare om man berättade mer saker innan....
 
Du betyder massor för mig jag älskar dig så nu tänker jag stärka dig få dig att tro på att kämpa LITE TILL!
 
Tillsammans är vi starka baby!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0