Livet på en pinne!

 
Igår va väninnans dotter på scouterna för första gången.
Hönsig som jag är så va jag orolig vad hon skulle tycka om den verksamheten.
Hon åkte dit med sin mor ( jag fick frisedel tills nästa vecka ) å hon ÄLSKADE det

Lyckan från min sida är total för att inte tala om hennes mors och hennes ♥ att hon tyckte om det räknas förstås mest!
 
Så jag loggade in på Skype och gjorde klart ett grupparbete med söta J istället så nu är hon och jag av med en 3,5 poängs kurs som låg utöver det man SKA göra.
 
Känns bra, jag ligger bra till och lyckads få till en intervju med Johovas Vittnen i Eskilstuna.
Nu gäller det bara att bita ihop om mina personliga värderingar när ja väl är där. Men d kommer gå galant eftersom man under åren inom väktarbranschen lärt sig ta alla sorters idioter dock är ju detta en sekt. Men ja är beräääädddd!     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0