Körde ben igår!

 
 
Blir axlar idag skulle kört med min PT men hon är sjuk igen så det är bara att bita ihop och gå å köra skiten ur sig ensam!
 
Men med tanke på att ja är min mors dotter skall det inte bli några problem.
 
Bra kvinna reder sig själv.
 
Det som är drygt bara är ju att man vill lära sig nya övningar :-/
 
 
Så dagen ser ut som följande:      Försöka köra och parkera bilen utanför polisstationen, springa och ta ett cellprov innan ja går dit. Sedan upp till "tusse batong" be dom ta upp anmälan, sedan åka å parkera bilen i garaget.
 
Ringa Folksam sedan gå till gymmet och köra skiten ur mina axlar!
 
Men som sagt utan PT... 
 
Ha en bra morgon alla fina men även ni fula!

Kommentarer
Postat av: TT

Men får du nya övningar varje gång?
Fick aldrig jag, inte så ofta.

2013-11-13 @ 00:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0