Engelska B

 
Har varit duktig tjej "klapp på huvudet" å sökt engelska b på komvux.
 
Skall läsa den kursen på 5 veckor tror ja det va....
 
DUMT men men thats how I roll.....
 
Å så var det ju det där med omtenta av JÖKEN oxå...
 
Fan jag måste sätta den nu! 
 
Plugg plugg MÅSTE ju öva tills den dagen man verkligen kommer in på något program man vill läsa.
 
Tills dess får jag jobba vidare, jobbet är ju förändrat nu pga att jag ville det. 
 
Det känns fortfarande liiite läskigt men nu vet jag vad jag skall göra nästkommande
 
4 månader OCH det känns faktiskt KANONBRA!
 
Flytta ska vi göra oxå som jag skrivit innan.    
Vi signade papperen idag! 
 
Känns spännande och förbannat VUXET att skaffa sig en 4.a med sin make. 
 
Har dock bott i en 4.a innan med en gammal finfin väninna som jag snart skall på IRON MAIDEN med!!  
 
Partylägenheten liksom haha vilka minnen! 
 
 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0