Uppskattning!

 
 
Ja tänk om folk i världen kunde visa folk lite mer uppskattning!
 
Jag bakade en tårta igår klev upp en halvtimme innan och gjorde klart den till mina städare på jobbet.
 
Dom käkade den imorse till 9-fikat tydligen åt alla av den å tyckte att den va god.
 
DET är något jag uppskattar att jag kan baka något som gör dom glada. 
 
Att få ge folk uppskattning är något som är viktigt för mig.
 
Likaså i onsdags när jag å en väninna "V" käkade tacotallrik på TACO BAR, inne på Kungshallen/Stockholm, så fanns där en enormt söt bäbis.
Så VAD gör jag då, jo jag ber om usräkt att jag stör å säger sedan:  Jag måste bara få säga att eran son är enormt söt!       ( för jag kan inte hejda mig, för varför skulle jag liksom )???
 
Varför gör å säger inte folk vad dom tycker å tänker oftare?    
Varför skall alla vara så strama/pk/mysko....  
 
Jag fattar inte! 
 
 
Tack för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0