Tiden bara går.....

 
 
Folk blir äldre, dom dör....
 
En del fattar jag dock inte hur dom fungerar? 
 
Varför pissa på sig själv så hårt då man är en fantastisk person!??!? 
 
Fast jag skall vara tyst...
För jag har själv varit där...
Stått längst ner i trappen och tittat upp och kännt att trappstegen aldrig kommer att ta slut....    
Smärtan skulle inte kunna gå över...  
Å vem var JAG egentligen då?    
Jag vet hur det kändes då....  
 
Dock kan jag ju INTE säga att "jag vet hur det känns" för det vet man ALDRIG! 
 
 
Dock kan jag säga som så.....  
 
Det kommer att gå över på ett eller annat sätt!
 
Fortsätt simma, fortsätt simma! 
 
 
( Bilden är lånad från google )

Kommentarer
Postat av: TT

Troligen för att man inte alls känner sig så fantastisk... Av någon eller flera orsaker.

2013-03-29 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0