Kroppen är TRÖTT!

 
Jag jobbar heltid plus lite till.
Har knappt sett insidan av ett gym på över 4 år.... 
 
 
Har även tagit hand om makens mormor & hennes hus de senaste 2 åren med nästan bara massa ARBETSLÄGER känns det som.
 
 
Förutom de gångerna man fick äran att våga laga middag åt henne, det va nervöst då hon va en kvinna av klass och kräsen va hon oxå ♥ 
Hennes flytt från en villa på 108 kvm PLUS all biyta = källare mm... = 180 kvm... det har jag bara ett ord för:  suck... 
Nu är hon borta, huset är rivet, lägenheten till salu å en tomhet finns i mitt hjärta...
 
Känns jobbigt då jag saknar min släkt ännu mera just nu.... 
 
Även en del av mina gamla vänner uppe i Hälsingland ¨är innerligt saknade, dock inte alla.
Vissa är det faktiskt skönt att slippa och det är helt sant....
 
 
In med det nya ut med det gamla. 
 
Det är nyttigt att rensa sin själ!
 
 
Jag har knappt varit hem på snart 2 år sedan branden i september 2011... 
 
Den satte otroligt djupa spår även i mig, liksom allt strax efter...
Även operationen som förändrade mitt liv å då inte till det bättre. 
 
Vi gifte oss 2011 det va ta mig fan det enda possitiva just det året... Tragiskt faktiskt...
 
 
Men men nu är det 2013 och detta har varit ett skapligt år fast med en del omvägar, så det är bara att se FRAMMÅT nu, ta nya friska tag å starta OM! 
 

Kommentarer
Postat av: TT

Måste säga att jag verkligen hoppas den där operationen blir till något positivt i framtiden.

2013-07-30 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0