Surt...

 
 
Fan va surt det är att vara inne i en DIPP period....
 
Jag sitter på jobbet och biter ihop å LER hela dagarna fast jag egentligen vill spy och sopa på någon.....
 
Jag blir om å om å om igen på både vänner och släkt för att vissa tror dom kan bete sig hur som helst och dessutom bara komma då dom BEHÖVER ha hjälp med saker eller vill ha saker... 
 
Känns som att jag är en jävla slaskhink som bara duger då DOM tycker att man duger.... 
 
Blev ledsen nyss oxå då jag fick reda på att en fin människa som finns på jobbet fått bröstcancer...
 
En småbarnsmor typ 40....  
 
FY FAN för cancer....
 
Vidriga jävla sjukdom....
 
FY FAN säger ja bara... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Kramar om, förstår dig vännen. Ibland suger allt och man biter ihop men ibland måste man få bryta ihop också så man kan bygga upp sig igen.
Kraaaaaaaaaaaaam

2013-01-30 @ 06:06:46
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0