Händelserik dag!

 
 
Idag händer det massor, kommer hinna med massa bra saker idag! 
 
Fick tyvärr inte den sömnen jag hade räknat med men va tusan vem hinner allt liksom :-P
 
Kl 10,00 blir det promenad med fina J.
 
Sedan tänkte jag gå hem fika lite å packa en gymväska och knalla iväg till gymmet.
 
Avnjuta en vällagad lunch med min man och sedan njuta av dagen tills kl 17 då jag skall möta upp fina V i stan för lite käk!
 
Sedan typ 19 nånting skall jag följa med P då hon skall signa papper på sin nya lya 2 hållplatser ifrån mig!
 
= en helt vanlig LEDIG dag i mitt liv ♥
 
Dock blir dagen en possitiv "stressdag"!
 
 
Tack mamma för att du gjorde mig STARK!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0